torsdag 17 mars 2011

Världens lyckligaste!

Kan ju inte med ord beskriva hur jag varje dag har lyckorus i hela kroppen!
Finns en person i mitt liv som gör mig så jävla glad!
Han är snygg, snäll, omtänksam & så kärleksfull så ja snart spricker!

Igår lagade han en sjuhelvetes god middag, gav mig present efter present, köpte hem en sjukt god tårta och pussade mig tills ja så sött somnade för kvällen!
Ja är helt såld. Helt jävla såld.
Du gjorde min födelsedag till den bästa!

Idag skulle ju therese kommit till mig men ja får vänta tills imorn!
Då kommer en efter en knacka på min dörr, alla mina Goa vänner, för en kväll fylld av mat, sprit och skratt!

Ja ler från öra till öra!
Allt är som det ska och jag känner mig hel!

Ha en trevlig fredag!
Det ska jag ha!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar