tisdag 1 mars 2011

Spända inför framtiden

Alla pusselbitar börja komma på plats!
Min förra sambo och älskade lillasyster har flyttat ut och det är tomt utan mitt lilla hjärta!
Men har ju fått en ny sambo!
Vi bor nu hos mig i väntan på att en viss person ska flytta från framtida gemensamma lägenhet!

Göras om ska det! Tapetserad och möbleras:)
Vill ha det ljust, vitt och fräsch som en viss liten ida även tycker är fint!
Ska ta med lilltjejen och handla framöver så hon får ett ordentligt tjejrum med saker hon valt ut!
Fram tills flytten har vi massa mys, shopping och besök att ta hand om!
Tom och Jesper kommer från kiruna och ida kommer samma helg.
Helgen efter kommer den bästa jag vet : Therese :)

Åhhh jag har längtat så! Vi är nu ett ganska stort gäng som ska ut och käka och så för att fira min födelsedag!

Jag kan nog inte med ord beskriva hur lycklig jag är och nöjd över att ha dig i mitt liv älskling! Allt blir bättre med dig vid min sida!

2.5 arbetsdag kvar denna vecka och jag ska idag ge gymmet en chans :)
Efter det kommer Petra på kaffe!

Blir en bra onsdag det här:)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar