fredag 25 mars 2011

Himlen och helvetet!

Haft en helvetes dag på jobbet med en beställning större än ja egentligen klarar! Men vi fixade det och alla va nöjda:)
Trodde allt va lugnt och att jag skulle få en relativt lugn fortsättning på dagen när ca 60 personer helt plötsligt kom för lunch!
Jises!
Men äntligen lugnade allt ner sig och jag och Malin åkte hem!
Mötte min fina syster, drog till bergvik för shopping!!!
Köpte pilotisar och en rockig tshirt!
Mat och alkohol:)

Om ca 40 min kommer mannen och hämtar mig då vi för 3:e gången är bjudna hem till Magnus syster, Anna!
Där finna även deras bror Anton som nyss kommit hem från Kanada!
Familjemiddag med The Jonssons!

Sen ska vi hem, öppna vinaren, tända ljus och bara pussas!!
Så att ha ett helvete halva dagen gör inte ett skit då min resterande dag är himmel!
Ser fram emot en lugn och gosig helg!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar