torsdag 31 mars 2011

Allt är inte så enkelt som d ser ut!

Jag är inte mer än människa. Besitter både empati, sympati, kärlek, sorg och ilska! Tro mig när ja säger att det värsta som finns är människor som dömer mig när dom inte känner alla sidor av den jag är. Ja är INTE perfekt!
Sårat, gjort fel, glömt bort m.m men ja skulle då aldrig säga nått ja inte kan stå för!
Hota eller vara elak med flit!
Blir så förvånad när folk har Så många åsikter om mig och mitt liv.
Förstår ni inte att man blir ledsen?
Men nu ska ja ju inte låta detta dra ner mitt humör d ja har en pojkvän som behandlar mig som en prinsessa och vänner som alltid ställer upp!
Ikväll ska ja få en underbar middag och tydligen även en överraskning av sambon!
Imorn får ja träffa min emelie som ja saknat grymt!

Fortsätta jobba nu.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar