måndag 14 mars 2011

Mycket och vara tacksam för!

Snart snart snart är det helg och min älskade vän Therese kommer och ska bo här hela helgen!
Längtar så d gör ont i magen efter henne!
Hon är den bästa vän en person kan ha! Snäll, ärlig, rolig och med det största hjärtat!

På lördag är det bokat bord och bowling och vi går all in hela ligan, 13 personer är vi som ska ut och fira mig och bara mig!
2 veckor efter det är det flytt för mig och 1 månad efter är det dags för en solsemester till Grekland:)

Är jag lyckligt lottad eller vad?

Så innerligt nöjd med våra inköp till lägenheten och ser så mkt fram emot att få fixa och göra det till vårt hem:)
för just nu är det inte i närheten av hur vi vill ha det!

3 dagar kvar tills jag fyller 25!! Wieee! Gammal är ja...
Hmm! Tiden går fort!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar