lördag 12 mars 2011

Lovely weekend!

Kvällen såg ut såhär: jag och ida fick en timme för oss själva med tvspel och godis!
Magnus va o fixade med annat! Ida försökte med tålamod o lära mig spela Mario cart m.m men det slutade mest med att hon skrattade och skällde på mig:) hahaha! Trivs så bra ihop vi och hon är ju världens snällaste! Känns så bra att hon vill hitta på saker med mig! Älsklingen kom hem med kinamat och vi såg lets dance!

Morgonen: ida och magnus fixade frukost medans ja duschade! Sedan blev det långpromenad på en timme, besök av djuren på mariebergsskogen och lite lek i parken!
Nu är dom iväg och fixar med nån hemlis som ja inte får veta så jag passar på att slappa lite innan jag och ida ska gå på stan och shoppa!
Sen blir det Ikea och lunch där!

Trevlig lördag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar