måndag 7 mars 2011

Fullt upp!

Rensat här hemma bland all jävla skit!
Slängt och börjat packa!
Lilltjejen kommer till helgen och det blir tv-spel, Lets dance och Melodifestivalen för hela slanten!
Sen får Ida välja lite själv antar jag vad vi mer ska göra!
Skönt och få ha både mannen och hans dotter hos mig hela helgen!
Dock lite trångt men d blir mys:)
Vi väntar bara på att 1 April ska komma så vi får bo ihop på riktigt och det känns så skönt att även Ida är så positiv till att jag ska flytta in!
Vi har lovat att innan hennes födelsedag så ska vi bo ihop alla tre!
Hon gör d så lätt för mig:)

Magnus har varit borta 15 min och jag längtar redan tills han kommer tillbaka:)

Tar mig en dusch och sen lite mer småplock!

Längtar sååå tills min födelsedagshelg kommer och är så glad att så många vill med ut och fira gamkärringen!!:)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar