onsdag 30 mars 2011

Snart är det fan över!

Jävligt less på att få ta skit för saker ja inte ens har ansvar för!
Att det blev som d blev är då inte ett dugg kul för nån! Men vi fann varandra och gör varandra lyckligare än nån av oss varit förut!
Det är inte mitt fel.
Basebollträ??
Aja! Inte min nivå o hantera saker i allafall.
Förstår att d gör ont. Hade sympati lika stor som Universum men inte längre.
Nu ska vi äntligen få njuta av vårt liv!

Tackar alla mina fina vänner för allt stöd och min underbara familj som aldrig dömer eller missunnar mig nått!
Imorn blir d att förbereda för högskoleprovet på lördag åt dom som ska jobba då!
Även fredagen kommer va b förberedelsedag både på jobbet och med flytten! Kl 18 är vi i nya lyan med alla saker och syster och Emelie får hjälpa till o packa upp:) tack mina fina!

Imorn datenight och kärleken ska laga käk:)

i dag fick man ett samtal från Sarah och Cornelia som va i stan och ville ses! Jobbade ju tyvärr o missade fikat:(

Puss

2 kommentarer:

  1. Du har helt rätt, ansvaret är inte ditt, det är hans. Och nej, man kan inte rå för om man faller för varandra men är det verkligen okej att hänga ut sin lycka mitt i ansiktet på hon som faktiskt bott tillsammans med honom i flera år. Jag håller helt med, är man otrogen i ett förhållande så är något fel och man bör inte vara tillsammans. Men det finns betydligt snyggare sätt att avsluta relationer på. Och om hon nu tillslut tagit till hot så är det omoget men samtidigt förståeligt, hela hennes värld blev kastad omkull utan förvarning. Personer som hamnar i kaos reagerar ibland inte som de bör. Men igen, du har rätt, det är inte ditt ansvar, det är hans och han är faktiskt tillräckligt gammal för att sköta det snyggare!

    SvaraRadera
  2. Förståligt att jag ska känna mig hotad? Nej absolut inte. Förståligt att hon mår piss? Ja! Men d är inte mitt fel. Har själv gått igenom liknande saker o mått dåligt. Men ibland blir d såhär. Ja hänger absolut inte ut vår lycka i hennes ansikte då hon varken läser min blogg eller kommer åt min Facebook. Ja bloggar om mitt liv och han är en del av det.. I början skrev ja knappt nått om oss och nu har det gått 3 månader snart sen vi blev tillsammans och ja har all rätt att få njuta avdet ja har.. Hur han och hon hanterar d här är upp till dom. Ja vill inte lägga mig i mer än ja blivit indragen..

    SvaraRadera