torsdag 23 september 2010

Busfrön!

Vilka busfrön vi är på jobbet ibland alltså! Men d hjälper en igenom en slitsam dag.. herregud jag har skadat min rygg.. Måste lära mig bära, lyfta och så på rätt sätt, blir dock oftast att man tar den enkla vägen o ryggen tar stryk!

Idag kommer lillebror och ska sova hos mig. Myspys med syster gillar han säkerligen.. :D

Igår va det film och pizza mys med P-E !
Edge of darkness med Mel Gibson, bra film.

Efter det ett trist men nödvändigt besked. Alla må vi göra det som känns bäst för för oss själva, men önskar att det fanns mer förtroende för mina ord, säger aldrig nått jag inte menar.. Men det spelar uppenbarligen ingen roll.
Aja så äre.

Nu Beverly Hills, mys med filt och ljus.

Håller tummarna för FBK idag hemifrån eftersom ja missar första hemmamatchen. Nästa helg ska vi dock gå på FBK-Modo.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar