tisdag 7 september 2010

Thailand ♥

Hej hopp lille snopp!
Idag har jag shoppat. Köpt en ny kavaj och en så sjukt fin tröja :D
Strumpor också.
Fint det.
En resa har man väl lite halv som halvt köpt sig också till Thailand, med Fia, den 25/12! Blev en dyr shoppingtur på stan helt plötsligt.. ;)
Vi ska kolla lite mer på den ön vi reserverat resan till innan vi ger dom sista 2procenten för ett godkännande av bokningen nästa vecka, wiieee! Det enda trista är att ja missar mina hjärtan Therre och Petrus som åker dit när ja är på g tillbaka till sverige.. men men vi får la ta en tripp nästa år allihop!

Psssttt. Sluta va så avis, nyfiken och bara vill vara mig :D
Tur att du kan njuta av min blogg och känna av lite hur det är att vara mig!

Nu mys med syster i soffan till Idol efter ett samtal med Jonas!

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar