tisdag 21 september 2010

Underbara Höst!

Igår blev det fika och mys med Underbara Elena, Syster och min bebis Mysan! Naaaww tjejen har blivit så stor nu och kan nästan gå själv.. Snart ett år.. Efter fikat busade vi runt på stan, klättrade på bänkar och gick runt hand hand med mig min gumma My. Elena va fräsch och gyllenbrunt fin efter en semester i Italien med sin lilla familj.
Fick idag besked att vi får flytta in tidigare i nya lyan och det passar perfekt då Daddyooo är ledig den dagen så han och ja kan packa släpet och bära in allt medans syster jobbar till 15. Ja fick sluta efter halva dagen ja.. :D

Nu hemma efter jobbet, haft möten med servera 2 ggr idag och beställt nya vagnar, plastburka, bordsdukar och assietter. Så imorn ska ja fixa smoothie och fruktsallad. Mumma mumma..

Inväntar syster nu för lite husvisning med familjen. Ska bli kul.
Haft en bra helg med tjejerna. Utgång med LInda på freedagen, ankan blev. Tommy och hans kompisar hängde på också.. Peter Berg, Hare och Hares bror kom hem till mig och umgicks nån timme också. Lördagen spenderades hemma hos fia som fyllde år. Svin bra kväll ute.. Styvfar och Martin "superman" Bergwall kom till månen för att shota och dricka bärs med mig.. Skaka rumpa hann vi också med.. Herregud vilket långt inlägg. Tack för mig..

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar