söndag 12 september 2010

Fladdermusen

Efter min och Miltons morgonpromenad hittade ja en dööd fladdermus här nedanför, tyckte först det va en död fågel som såg annorlunda ut men ikke! ursch så äcklig.

Igår va det lite förfest hos mig med mina tjejer Therese och Fia efter att jag och Therese tagit en öl, respektive glas vin på Tempel:)
Det va 2 nya grabbar med och även Thereses kompisar från Dalarna! Fick mitt upp i allt ett mess från söta Malin som äntligen kommit hem från Indien och allt vart hon nu varit så hon kom förbi här och vi pratade om allt mellan himmel och jord innan det va dags att dra till månen.

Idag har jag städat lite hemma, lagat go mat och myst med Therese i soffan till Tre kronor :D
Strax dags för The hills och The city sen premiär för Ensam mamma söker!

Imorn mina vänner är det dags för mig att visa mitt ansikte i rutan, den här gången är ja säker på att jag är med, vet också att det finns folk som stör sig på att ja är med men kan då först säga att jag ej anmält mig själv, blev praktiskt taget dit tvingad av tvteamet, stannade endast 3 timmar innan ja själv valde att lämna programmet eftersom d verkligen inte va min grej.
Så nu har vi rett ut det :D
Fan man får se det som en kul grej.
Thats it.


Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar