torsdag 16 september 2010

Längtar & saknar

Finns mycket jag längtar efter. Vet inte vilket/ vem ja längtar efter mest.
Men herregud vad ja saknar alla i Kiruna. Det har gått ett år nu och det känns fortfarande i hjärtat.
Saknar Therese, hennes positivitet och underbara personlighet.. Min gumma!
Fick en fin pratstund förra veckan i allafall.
Nattis som snart gifter sig med sin micke :)
Ida som fått bebis jag inte ens sett..
Men en sak är bra. Min Alex har flyttat 100mil närmare mig och vi har nu planerat att jag ska åka till Gävle en helg i Oktober. Mammas boyfriend bor ju där så passar på att åka med dom dit en torsdag.. Då jävlar säger ja ska vi göra stan gumman :D

Sista jobbdagen imorn, sen bär det kanske av till Gutts hus och bada badtunna:D
Eller hemmakväll, eller Petrakväll ;)
Lördag ska Fia firas i allafall.

1 kommentar:

  1. Saknar dej min lallo men snart kommer jag ska bli såååå skoj lääängtar :) PUSS

    SvaraRadera