måndag 4 oktober 2010

Snart kommer mina Hjärtan hem!

Dagarna och veckorna går så otroligt fort. Hösten är här och snart även vintern.
Haft fruktansvärt mycket på jobbet, sen även flyttat så därav har bloggandet inte blivit av.
I fredags var ja bara hemma med vovven, lagade go mat och sen somnade ja tidigt under 2 täcken och en filt.
Lördagen bestod av familjehäng och shopping med syster.. Åkte för att inhandla det sista och sen hem till mamma för en kopp kaffe och hustittande på nätet.
Iväg till både bergvik och Ikea innan hemgång för middag, soffhäng och sedan vin med min flickor Therese Petterson och Fia.
Var bjudna på inlyttningsfest hos Goa Jenny för att sedan dra vidare ut.

Idag kommer Syster för att spendera första natten i nya lägenheten. Linda dyker även upp på en kopp kaffe, tror även söta mamma komemr förbi.

På fredag kommer världens bästa Therese hem till mig, finns ingen jag längtar efter mer än henne. Petra kommer på torsdag från Oslo och vi ska i helgen bara hänga, äta gott och mysa hemma hos mig. Men på lördag kväll blire inflyttningfest på Muraregatan och då kommer 12 av mina närmaste tjejer hit för vin, öl och mat.

Nu ska jag börja med maten, lovat syster god middag denna höstmysiga Måndag.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar