onsdag 11 augusti 2010

Mysis!

Dagen började med seg uppstigning och lite småplock hemma, frukost och tv.
Emilie mötte upp mig och Milton utanför oss för en promenad och massa catching up. Vi har inte setts sen i Maj då min gumma varit på Öland och jobbat.
Vidare hem till henne för lite kaffe och soffmys.

Syster och jag drog sedan vidar mot Loppis-letande och en tur till Skåre.
Drog efter det till Ikea för att leta efter bäddsoffa och lite annan inspiration.

Vi har nu avnjutit en god middag med Pasta Pesto, grillkorv och massa vitlök :)
Regnet öser ner och åskan dundrar, men vem bryr sig? Har ju världens bästa sällskap bredvid mig och en helkväll i soffan framför oss.

Imorn ska man smygstarta jobbet med Gunsan, ska bli skönt :D

Pusss

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Läste att du jobbar på café Selma.
    Har du lust att berätta om det är hemmagjord chilimarinad till chilikycklingpastan eller om det är någon sorts färdig variant.
    Det var min absoluta favoriträtt på universitetet och skulle göra vad som helst för att kunna göra lika god hemma.

    Tyvärr går det ju inte att åka massvis med mil om dagen för att äta pastasallad ;)

    SvaraRadera
  2. Mm vilken helkväll de blev. Tydligen inte de bästa sällskapet heller !

    SvaraRadera
  3. Det är en tandorikrydda som vi blandar med olja innan vi värmer upp kycklingen i ugnen :D

    SvaraRadera