tisdag 17 augusti 2010

Åter på jobbet.

Sitter nu på Jobbet på universitetet och försöker få tiden att gå, slutar om 40 min och ska städa undan allt sen fara hem till syster som väntar hemma hos mig :D
Systerdag idag då det är tisdag såklart! Blir natchos, det var ju ovanligt för våra middagar ;)
Idag har vart en bra dag.. Chefen har vart på bra humör och likaså ja :D
Kl 18 ska jag och syster titta på vår nya lägenhet på Kvarnberget och det ska bli spännande. Blev lite bråk igår om vilka tapeter vi ska ha men vi möts halvvägs enligt mig nu och det blir en ljus beige tapet med dkimrande mönster.

Känns skumt att flytta från stan nu när man varit så bortskämd med att ha nära till allt. Får ju sen gå sjuhelvetes långt varje morgon 05.30 till bussen som går till jobbet men sen när min arbetskamrat Gun är frisk igen så åker ja med henne.

Till helgen är det reggae på månen och det blir nog hur bra som helst, längtat hela sommaren och hoppas på att Petra kommer hem så vi kan flumma runt.

Vill också önska grattis till Sandra och Tommy som ska gifta sig! Wiie så glad för er skull <3

Håller även tummarna för att Jonas skoter nu är lika fin som han förväntar sig när han komemr fram till Luleå! Den ska ja bannemejj köra. Måste ju visa pojken hur en riktig maskin ska gå :D

Pusss

2 kommentarer: