onsdag 4 augusti 2010

Falskhet

Funderade lite för mkt förut tror ja.
Men ibland funderar ja på varför ja behandlar människor bättre än ja borde?
Varför ja håller käft om saker som ja inte borde?
Varför folk ens berättar saker för mig som dom inte borde?
Varför vissa inte är rädda för att min mun ska glappa?
Varför ja är den dom kommer till för att berätta saker som tynger dom, saker dom gjort bakom folks ryggar!

Ibland känner ja bara för att skrika ut det ja vet,få d ur mig och konfrontera vissa personer i mitt liv om varför det snackas så jävla utan att ja får höra det face to face. Men ja kan inte, ja är ärligheten sjävl när det kommer till d mesta. Ljuger inte för folk , men håller sjukt mycket inom mig.

Varför är man för snäll ibland?
Varför ska ja behöva ta skit?

Ähh nu äre bra. Drar till frida och dricker vin!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar