måndag 9 augusti 2010

Jaha ja.

Då vare måndag och sista dagarna innan semestern är över. Fan vad skönt det ska bli.
Haft en bra sommar med massa massa fest och lata dagar i solen och även uppe bland molnen.. Det bästa har ändå varit min vecka i Göteborg med mina tjejor Therese och Petra och veckan söta Jonas var hos mig :)

Helgen som varit va ganska städad med hemmakväll på fredagen med Jonas som sällskap i telefonen ett par timmar. Lördagen va ja och Frida på turne och hälsade på Åkerfalk, va på loppis, bolaget, MAX, Skutberget och Mc donalds. Kvällen spenderades med Frida och Sebbe, spelade sanning och konsekvens fast nya varianten. Tilkku kom också med påfyllning av Rosevin och öl. Sen månen för Victoria Secret fashion show, fan vilken fin helg. Söndagen va lugn med Pizza, film och mys för mig och Frida och hundarna såklart.

Idag vart det fika med syster, Sandra, Elena och baby My!
Stan ett varv sen middag med syster.
Drog en vända till på stan för syster skulle kolla ringar.

Hemma igen för tv tittande och soffmys. Blir spöktema på schemat idag då det är premiär för ett nytt program kl. 21 på tv 4 Plus.
Imorn tar ja dagen som den kommer. Helgen ser ut att tillbringas med gamla Bekanta över nån öl eller så :)

Min älskade Morbror kommer även med sin fina familj och det blir väl familjehäng kan ja tänka mig.

Laddar inför Torsdagen då ja bli uppplockad av Gunsan för att ta emot alla varor som kommer till Jobbet.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar