lördag 14 augusti 2010

Mina tjejor :)

Hade en fin utekväll med Tommy och hans kompis i onsdags på Pitchers, blev några drinkar och massa dans:)
Jobbade några tim tors/fre för att sedan ge mig iväg till mamma för en kväll i övernattningslägenheten där min Mobror och hans familj befinner sig i en vecka. Vi åt goo mat, drack vin och öl, hade levande ljus och det blev många skratt.
Snusk, barndomsminnen och massa annat.
Då både morbror och styvfar blev lite väl på lyran så begav vi oss hem till mamma runt 01.
Idag har jag och Magnus åkt motorcykel lite överallt. Fan vad skojj d är alltså. Måste införskaffa mig en egen.

Fikat på stan med morbror, en tur upp till Empan för kaffe och soffmys. Nu hemma igen för att göra mig klar för fullt hus hos mig återigen. Gameday today ;)

Alltid fullt upp ja men inte är det nått vettigt jag gör :)

Hörs och ses väl i vimlet!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar