tisdag 31 augusti 2010

Känner mig såååå jäkla trött! Kört som en dåre på jobbet. Det har varit 12.000 studenter om inte mer som inskolats dessa två dagar. 9 timmars jobb igår utan rast eller lunch. Idag 11.5 timmes dag utan rast eller lunch! Helt slut.
Men vad gör man inte för sin arbetsgivare :D jäkligt stolt över mig själv i alla fall , klapp på ryggen Lallo ;)

Nu ligger i alla fall pommesen och den hemmagjorda biffen i ugnen.
Idag har även min mamma börjat extra på mitt jobb, dunder duktig är hon måste ja säga! Så söt min mamma. Kul och få jobba ihop.
Syster och styvfar kom upp på kaffe och även min kära pappa hade tagit motorcykeln för att säga hej till sin dotter som hade ca 5 min av sin tid att ge:) Men fick en gosig kram i alla fall! Pappa

Imorn en lika helvetisk dag som väntar men nu lite mer personal som tur är. Alla är ju nya på jobbet utom ja så ja leker chef, ganska kul faktiskt :) Passar mig heeelt perfekt!

Imorn en tur till Ikea med syster för att shoppa lite mer inredning och sånt kul :)

Puss

2 kommentarer:

  1. Tack gumman. Det har faktiskt varit riktigt kul idag. Trodde väl aldrig att jag skulle behöva ta ORDER från min egen dotter...men det gäller att BOSSA på rätt sätt och det gör du bra. Förstår att de inte vill bli av med dig på jobbet. Kraaaaam :))

    SvaraRadera
  2. Tack mamma :D funkar ju jätte bra o jobba ihop! :D

    SvaraRadera