tisdag 8 februari 2011

Rhodos med älskling!

Nu är resan bokad! Vi längtar mer än mest :)
blir en vecka med endast sol, bad och massa kärlek!
Vi behöver komma bort från all jävla drama och skit som folk håller på med! Tvi säger ja!
Less båda två!

Känner mig konstig i hela kroppen! Trött, illamående och hjärtklappning!
Inte fått ha min fina syster hos mig på hela veckan och saknar henne massa!
Helgen ha varit lugn o skön! En tripp till charlottenberg, besök hos pappa så Magnus fick träffa svärfar!
Hyrfilmer, middagar och Bingolotto!

Igår kom han hem med en krya på dig påse från mataffären med glass, färska frallor, min favorit ost och juice!
Allt gick dock inte ner pga magont!
Men ack så sött!

Ligger nerkrupen och ser tv, kollade statistiken på bloggen är förvånad över hur många som läserno vart ni bor!
Indonesien, spanien, Thailand, USA m.m

Vore ju skojj med lite kommentarer nån gång :)
Helgen ska spenderas med flickorna, vart fall på lördag om ja är piggelin tills dess! Svenska rallyt är i stan o d va veckor sen ja va ute på vift i Karlstad!

Puss

1 kommentar:

  1. Hej Lallo! Vad härligt med en resa till Rohdos :) Själv ligger jag hemma med influensan :(

    Kramar från Alingsås (Borås) Sara <3

    SvaraRadera