tisdag 22 februari 2011

Onsdag!

Veckan har hittills gått fort och det är endast en natt kvar tills hjärtat flyttar in hos mig!
Så glad att jag fick tillbringa kvällen igår med syster jag knappt sett sista tiden! Sista natten som jag får ha henne hemma hos mig! :(
världens finaste är hon!

Jobbar på som vanligt idag och har även äran att få jobba med min mamma idag som jag satt in extra från 10.30-18!
Fick inbjudan till teddans födelsedags kalas igår av Sandra! Så vi ska försöka hinna dit på lördag för o fira att pojken blivit hela 22 år!

Idag är dagen helt planerad med fika hos oss direkt efter jobbet med Emelie, Elena, syster och min bästa bebis My! Saknat alla väldigt mycket <3
får inte missa för mkt tid med bebis då hon växer och växer så fort min lilla tjej!
Ha en bra dag och tack för att ni läser min inte så roliga blogg! Ni har blivit ca 100 trogna läsare var dag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar