måndag 21 februari 2011

Inspiration!

Fått relativt fria händer av älskling att få inreda hemmet och söker förtvivlat inspiration då jag fan inte har så bra sinne för det här.. Det tar sig men inte så fort :)

Har i allafall beställt vita gardiner och sängkläder som går i grå/beige med skrivstilstext på!

Vill även hitta nån snygg hylla och fina böcker vi kan ha i köket..
Vardagsrummet är ett annat projekt.Har i alla fall dom mesta möblerna och valt färg på tapeterna så vi vet i vilka färger det ska gå.
Älskling tycker nog jag är knäpp som stressar upp mig redan men vill ju att det ska bli fint och klart snabbt! Shabby chic gillar ja skarpt!!

Se här så jäkla snyggt!




Men Men, ett sånt där hem skulle jag aldrig få ihop med min fantasi! Måste nog ändå säga att det tar sig och jag ska ta min tid till att söka inspiration och förhoppningsvis får vi ett underbart hem att bo i !

Jag vet att du tycker jag är gullig som lägger ner så mycket energi på det här älskling :)

Nej nu blir det cigg, bachelor och kramkalas!
Syster jobbar så jag får ha Magnus hos mig några timmar. Jag har sån tur att jag har två underbara halvtidssambos som går skift här hos mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar