torsdag 17 februari 2011

Det tar sig:)

Igår fick ja se hur min framtida bostad ser ut ordentligt!
Vi, eller jag har hittat en tapet som vi ska köpa till vardagsrummet! Kommer bli så fint:)
Handlat god mat inför helgens mys och städat lite till hemma igår!

Älsklingen Lagade överraskningsmiddag igår och som förra gången smakade maten himel!
Kyckling, parmaskinka, mozzarella och pasta med god sås! Efter det,
Min nya favorit dessert: chokladglass med kladdkaka och hallon!

Sicken man jag fått mig!

Idag är en lugn dag på jobbet så vi ska väl storstädat lite och vänta på att helgen ska börja!
Kl 20 ska vi infinna oss hos min Sebastian och hans sambo för en öl och sen vidare på bowling!
Innan dess ska jag och min halvsambo käka middag och mysa ikapp!

Trevlig helg!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar