söndag 20 februari 2011

Fullständig katastrof!

Väntat med iver på big brother! Jävligt besviken.. Inte en enda stjärna med vad jag kan se! Katastrof!

Helgen innefattade inga bravader. Bowling och öl med bästa vännen sebastin, hans tjej och min kärlek!
Riktigt trevligt! Lördagen spenderade ja hemma hos mamma med familjen och Magnus!
Spelade spel och drack kaffe innan jag och M åkte iväg och hyrde film
och köpte gottis!
Filmmaraton och kramkalas!

Vaknade utvilad söndagmorgon och vi käkade fulle, gjorde oss klara för en tur till mamma igen.
Myste med syster Felicia i väntan på att lillebror William skulle komma hem från tennisen.
Fick låna med mig Felicia när jag och magnus skulle förbi sommaröagret och rusta för lite shopping!
Lämnade sen lilla gumman på Gundega baletten där hon hade träning :)
Min lilla gumman har blivit så stor!!

Hem och kikade mer film, god mat och lite godis!
Helgern nuförtiden är alltid i världsklass! Lyckan är fullständig och vi är galet glada i varandra!
Känns d såhär bra så ska man njuta!

I veckan blir d häng med syster som bor med mig sista veckan nu, sen flyttar hon och jag får en ny sambo i väntan på att vårat hem
sen ska bli tomt så vi kan fixa och äntligen få bo tillsammans! Pappas 50års fest ska även planeras så dit far vi imorn på middag <3

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar