måndag 10 januari 2011

Tom johansson & Jul!

Semestern kom ganska snabbt och väl va väl det... Tom valde att komma ner till mig i 10 dagar för att fira jul och ha lite semester! Haft det riktigt bra här med han.. Spel, god mat, film, mys och häng är det vi gjort..
Mest umgåtts med min familj och med varandra..
Julen va underbar såklart med min fina familj, paket och god mat :D
Fick 2 jätte fina tröjor av Tom som han förvirrat inhandlat helt själv ;)

Söndagen 26 dec åkte ja och Fia till Sthlm för en snabbvisit hos Mange där Adam hängde med oss för att sedan köra ut oss till Arlanda och vårt flyg till Kap verde..
Landade mitt på dagen och efter att ha droppat väskorna på hotellet sprang vi till stranden för och plaska i havet o bränna lite i solen..
Helt underbart har vi haft det med så jävla mycket öl, sol och trevliga människor..
Vackra vyer och stekande sol.. Bara att få slippa diska och bädda sängen va himmel.

Kan rekommendera en tripp dit om man absolut vill ha en lugn semester..
Nyår spenderades med bästaste sällskapet, champagne, hummer, massa skaldjur, öl, vin, utsikt över havet och sand mellan tårna.. Nyår i converse flipflop och tunn klänning va det bästa :D jag kom hem brun som en neger.. Flagnar nu en heldel och färgen sinar fort :(

Fick möjlighet att köra 4-hjuling över hela ön nyårnatten också med min vän, surfardude, kompis G som också tog med mig på fest bland invånarna, visade de sjukaste vågorna, utsikten och solnedgången.. Grymt nyår!

Hemma igen och haft en bra helg med massa mys och lite fest med Fina Louise som förgyllde min kväll, vi har inte setts på så länge och jag kan ärligt inte förstå varför.. Du är GRYM!
Satt några bra vänner här i Lördags och hade det riktigt jävla skojj innan en tur till Guld Apan och sen BMB..

Kort o gott.. Ja har haft den bästa semestern på länge.

Tack Tom för 10 skit bra dagar, Fia för 8 dagar i solen. Alla andra för resten och till mamma för att ha fixat en underbar Jul med sin Mange..

Ibland måste ja nypa mig själv för och inse hur fint ja har d.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar