måndag 24 januari 2011

Puls faaaaaan!

Ursch börjar bli riktigt less på att min puls ligger på mellan 120-170 varenda jävla dag!
Blir så trött i kroppen och sover antingen som
en bebis eller inget alls... Vaknar vilket som lika trött..
Buuhuu, bara att stå ut eller ringa läkaren.

Fick sötaste mailet idag från mina tjejer i Thailand. Vad skulle man gjort utan er två miffon?
Ser framför mig hur ni lever livet där borta! Blir så glad när ni säger att ni tänker på mig för ja saknar er massa. Önskar jag kunde åkt med er..
Men idag har d i alla fall bestämts till 90% att jag & M ska dra till morfar i Thailand till sommaren och kommer boka nästa månad om allt går som det ska.
Lika bra så man har betalt och inte bränner pengarna direkt.
Saknar morfar så mycket!
Nu blir d att kolla unga mödrar, vila ner pulsen Och sen laga mat till M.
Myskväll igen! <3

Puss

1 kommentar: