fredag 21 januari 2011

Äntligen helg:)

Idag ska vi ut och äta efter att vi avslutat sista arbetsdagen den här veckan. Som det ser ut nu ska vi prova nya restaurangen Skutan på skuterget.. Ska bli super mys! Innan det svänger vi förbi bolaget för inhandling av vin och öl! Blir en lugn hemmahelg som det ser ut nu och d passar mig perfa då jag haft en jobbig dag igår.. Ibland känns livet lätt som en plätt och ibland jobbigare än jag orkar. Önskar bara folk kunde vara lite glada för min skull och se det positiva i dom förändringar som blivit. Men samtidigt förstår jag hur du känner gumman.. Saknar dig och hoppas du inser att d här inte kunde hjälpas, d bara blev så. Det är nått positivt.

Men men igår va det begravning för fina Micke och hela dagen gick åt till att tänka på dig, din familj och dina vänner som haft det tufft senastetiden sen du försvann...
Du är saknad ska du veta!

Fick i veckan klämma och klappa på Lindas bebismage, helt underbart med nått positivt för er! Kommer bli underbart:)
Sitter på jobbet nu och snackar skit med Gunsan!

Pusss & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar