måndag 17 januari 2011

Bio & inflyttningfest

Fredagen va jag och M på Änglagård 3. Helt underbar film enligt min åsikt, dock inte hans :/
Laddade med popcorn och dricka och hade en mysig fredag.

Lördagen tillbringades med familjen då vi alla hjälpte till och tömma mammas gamla lägenhet.. Fick pussa mina småsyskon och hänga lite med brorsan som jag inte sett på dett tag.
Hem igen för att laga middag.. Eller ja, M fick laga medans ja panikfärgade håret.. Inge reultat dock.

Sedan blev ja hämtad av Frida Andersson och Fridööm.
Inflyttningsfest hos Madde Westman.. Riktigt trevligt.. M och fredrik kom senare för några öl på stan..

Söndagen tillbringades endast hemma med massa god mat, ostbågar och massa läsk!
Film fick det bli.

Jobbat idag och efter det slipat och målat hallpallen medans syster slipat tvbänken och lackat hallbyrån.. Händiga vi här på kvarnberget.
Tog en kaffe/bil dejt på en timme också. Hemma nu för letning av vårjacka.. Går inge vidare..
Nu fixar syster middag för jag är hungrig.

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar