måndag 24 januari 2011

Svårt!

Ibland är saker bara så himla svårt, saker som
egentligen borde vara så enkelt. Såra folk är det sista jag vill och det gör ont i mig att det blivit lite så.
Men ibland rår man inte för hur man känner och jag kan bara inte hålla käften. Smidighet är inget ja kan med.
Hoppas bara att det lugnar sig och att alla inser att d är så här det kommer vara. Va fan ska ja göra då? Finns inget altenativ. Det är såhär ja ska ha d, så här vi vill ha det. Så här d kommer bli.

Måndag och jobbat hela dagen. Blev Inge badminton då det va bokat den tiden som passade oss.
Han får dra till gymmet istället och jag ska städa och vila.
Innan dess ska ja fixa middag och idag får vi köttfärssås och spagetti!

Kanske kanske kanske kommer ja besöka Gävle till helgen för och pussa min underbara alex!!
Hoppas bara hundvakt löser sig:)

Pusss & kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar