tisdag 12 oktober 2010

Helgen är över..

Fin fin helg med dom som gör livet värt att leva :D
Fredagen vare endast myspys med mysbrallan, idol, en skål ostbågar och en Petrus och en Therese i soffan :D
Sedan bädade vi ner oss efter timmar av prat och skratt.
Petra hade frisörtid bokad men ja ville hinna med en kaffe med min fina innan hon stack iväg så vid 9 blev dte morgonkaffe och soffhäng innan jag och Therese sen började fixa oss för en tur till stan och fika med Bäste Sebbe. Köpte mig en ny vinterjacka då fjällräven blivit lite avdankad enlig mig.
Hem för fix och alla damer kom. Guuud så trevlig kvällen blev. Den innehöll allt en tjejkväll kan tänkas. Bråk, skratt, gråt, hemlisar, chockbesked och fylla :D
Ha ha ha ja allt spårade som vanligt.
Fick efter krogen ett trevligt samtal från söta Christian från Sthlm som va på konferanse i Karlstad på Helmia.
Han joina med oss hit för lite cathing up innan hotellfrukosten kallade.. Jag och Therese slitna som fan nöjde oss med morgonpromenad och pizza. Det va helgen i sjukt kort format.

Bara älskar när alla mina samlas och vi har så skojj. Tack alla tjejer för en så fin helg. Älskar er mest!

Lite Pics:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar