fredag 15 oktober 2010

Friday!

Jag är rätt nöjd nu när det är fredag, herregud vad sliten jag blir av mitt arbete.
Kvällens planer har nu ändrats från myskväll till familjehäng och nu till sist utgång.
Joinar Malin för en tur till Ankan.. Blir på lagom nivå idag då ja ska upp och iväg med mamma, magnus och hans son imorn o kika hus och luncha.
Sen är det dags att svira om igen för Sonic Syndicates spelning på Nöjesfabriken.
Ska visa Magnus son hur vi har skojj i Karlstad.

Ligger för tillfället under täcket i soffan och väntar på att klockan ska ticka iväg så ja kan fixa middag, sen kommer Malin och hämtar mig :D

Ca 10 veckors jobb sen 3 veckors semester. Åhh jag längtar..
Fick mig ett fint samtal med min Therese från Kiruna igår... Hjärtat hhar funnit sig en kärlek och gud vad glad jag är för hennes skull..
En annan har ju inte ens tid att tänka på pojkar..

Nej nu döör datorn snart..
Fin fre mina vänner..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar