måndag 24 maj 2010

Helgen

Har varit helt fantastisk! Lite shopping & mys med gumman i lördags på dagen sen hem och fixa inför grillning & kubb på Färjestad!

Blev hämtad av Emelie runt 18, Elena med familj kom en stund efter mig och grillen startades. Medans den värmdes upp så spelades det lite kubb.. Efter det blev det krubb:)

Massa skratt och mys medans solen gick ner bortom klarälvens utsikt!

Elena med familj åkte hem då lilla My började bli trött. Vi andra förflyttade oss in för en spännande NHL 10 match som jag som tjej äntligen fick vara med och spela. Gick inte så där jätte bra då jag tryckte på fel knapp på dosan hela tiden.. :)

Ölspelet fick det bli sen en taxifärd till Koriander.
Där mötte vi Sandra och lite mer folk och drinkarna bara flög in, aldrig sett så mycket groggar i hela mitt liv, The mission var tydligen att dricka drinkar med alla regnbågens färger, så så fick det bli. Shots på det och även fruktfat med exotiska frukter och ölkorv bjöds det på!

Trevlig pratsstund med Tommy i baren, lite snack med Tellfors & bråk med den seriöst stördaste människa i Karlstad kommun avslutade kvällen!

Igår maraton av mitt program, pizza och städning!

Idag jobb & fika mys med Emelie och syster! Införskaffat en ny, fin, vit klocka också!
Fikade på waynes uterservering , fick syn på Lukas som också skulle fika med sin lilla dotter & en kompis! Trevligt ! Nu efter en allvarlig pratstund med gumman och uppsättning av min nya klädhängare så ska ja rosta lite mackor och se mitt program!

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar