tisdag 4 maj 2010

Göteborg

Nu är resan bokad och betald..
Bara myser goa känslor i magen eftersom ja ska få träffa två personer som mitt hjärta slår lite extra hårt för! Min Therese och Min Petra;)

Åker redan på torsdag då ja är sjukskriven och rastlös, fredan blir det att lalla runt på stan själv medans Therese jobbar och på kvällen kör vi middag och lite vin!

Lördag morgon kommer Petra och vi drar till Liseberg för massa skojj och massa öl!

Igår var det en sväng upp till jobbet och hälsade på, myste i solen och käka glass och snacka skit med Em och Sandra. Ner på stan och fika med dessa två och även syster! Sväng på stan och sen iväg till mamma. Solade på balkogen inoljad och goo! Fick lite färg:)

Bergvik blev det sen hem till mamma för god middag och soffmys!

Nu hemma igen för att städa det ja kan med mitt skadade finger.. Sen mys med min super goa syster! Idag är en bra dag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar