torsdag 8 juli 2010

Underbara Onsdag

Solning med picknick på Mariebergsskogen med Familjen och Gulliga Erica igår, Elena med bebis kom också och va med en stund.. Inte ett moln på hela himlen, tog mig ett dopp tillsammans med tvillingsyskonen som mer än gärna skvätte ner mig innan ja frivilligt doppat mig :)

Blev både brun och bränd igår! Men herregud vilken underbar dag!
Hem igen för mat och fixa sig, mötte Frida och Therese, vandrade till Fia.
Slog oss ner på en filt i parken med vin och öl. Massa snack om livet och dess innehåll. Upp för att pumpa musik sen iväg till koriander.

Trevlig kväll med trevligt sällskap.

Idag sov man till 16.18! herregud.
Fått besök av en liten dam vid namn Felicia, syster och jag har ätit massa gott, promenerat och haft d mys.
Nu sussar min prinsessa på madrassen:) Älskar när hon är här.

Imorn blire nog bad med familjen sen umgås med Sebbe.
Kvällen blir lugn.

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar