fredag 2 juli 2010

Friday

Vaknade av den extrema värmen i lägenheten, fläkten hjälper inte direkt.
Solen och vädret verkar vara på topp och då ska jag också vara det:)
Ska lägga fram lite chokladmuffins & blåbärsmuffins, sodastreama lite vatten, packa ner filten och möta upp min älskade Elena & hennes baby My!

Har jag sagt att Elena är en alldeles underbar person? Hon är nått av det finaste ja har mitt lilla hjärta :)

Senare kommer Sandra efter att ha lunchat med sin far på stan så vi får steka hela dagen i solan!
Igår mötte ja upp Therse och hennes Sakaris, vi gick bort till Pråmen för lite mat och skitsnack i solen:) Blir så glad när ja får ha min Therse hemma!

Laddat ner sjukt mkt filmer i natt så jag har att göra dom dagar d kommer vara dåligt väder!

Nej nu ska ja laga frukost, sugen på omelett men har ju inga ägg :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar