torsdag 2 juni 2011

Livets vändningar!

För bara några månader sen såg mitt liv så annorlunda ut.
Jobb, lägenhet med syster, Singel och partyprinsessa.
Idag har ja världens finaste sambo och en styvdotter som är hur go som helst.
Jobbet försvann fortare än kvickt då min tjänst ska göras om och jag är först att få gå.
Gråten har varit min vän sedan igår eftermiddag.. Tungt som fan då jag älskar både mitt jobb och mina arbetskollegor.
Jag vet att jag hittar nytt jobb, inga problem. Men ja vill inte ha vilket jobb som helst. Har nu 4 dagar kvar på bygget innan sommarlovet Börjar och min jakt på en ny framtid börjar.


Vart, när och hur d ska te sig får jag se. Jag har så mkt och se fram emot och mycket och vara tacksam för! Ska absolut inte klaga!

Nu har vi i allafall ida hos oss några dagar och näst vecka ska alex bo hos oss några dagar då mamma åker tull Rhodos!
Middag med jobbet imorn och några glas på d. Blir en supermysig helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar