tisdag 10 maj 2011

Läsarrekord!

Hej hallå!
Oj vad många som läser min blogg nu! Roligt :)
idag är huvudet inte med mig! Jävlar vad ont!
Igår inhandlades nya gardiner i linnetyg till vardagsrummet, hårfärg och underkläder!

Tog en skrubbdusch igår för att flagna bort d brända!
Men nog tar d sin tid, ja vill ju hinna sola på min bränna innan den försvinner men d är svårt när man flagnar sakta!

Tiden går fort ju äldre man blir och man har fan inte samma sociala liv längre! Jobbar, gör ärenden, umgås med familjen och sen är tiden slut. Ja hinner inte med allt ja vill!
Fick i allafall kramas med Sandra igår som ja stötte på inne i stan!
Snart ska Linda gumman ha baby och jag längtar :)

Idag ska d åska, mysigt med åska och regn tycker ja!
Blir hemmapyssel efter jobbet då jag ska frakta hem saker till pappas fest och sätta upp dom nya gardinerna.
Måste få bort denna huvudvärk också!

Sugen och beställa kläder från forever21.com
Finns sjukt mkt fint där men frakten, tullen och momsen läggs ju på så man vet aldrig va saker kommer Kosta innan man får dom.
Inväntar också min nya mobil iPhone 4 (vit) men den är ej i lager än! Gaahh! Vill ha nu.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar