måndag 18 april 2011

En riktigt bra måndag!

Solen skiner, lugnt på jobbet och vårkänslorn sprudlar:)
Emelie kom upp på snabbvisit och en cigg:)
sen fick man samtal från min Goa vän Gutt som snäll erbjöd mig skjuts hem!
Fräsig bil må jag säga:) brum
brum!

Nu har man damsugat (trots att ja tydligen hade en trasig damsugarslang), börja med maten som jag och älskling ska äta på balkongen!

Sen ska vi faktiskt ta oss en mysig långpromenad tillsammans med Milton!
Sista veckan jag har min bebis kvar.
Han ska flytta till en jätte snäll familj som har all den tid och kärlek han behöver.
Ja får erkänna mig besegrad och se till Miltons bästa.
Han behöver bo i hus, med barn i rätt ålder och med någon som kommer ha mer tid till honom än jag haft.
Men hälsa på honom ska jag när han bott in sig lite :)

älskar livet just nu!
Åker om 13 dagar på semester med den bästa!

Puss

1 kommentar: