tisdag 23 november 2010

Dåligt med Bloggande här..

Senaste veckan i korta drag :

*Soffmys med Elena, My & syster över en köpp.

*Utgång med Fridööm på Johnossi, nöjesfabriken. Sjukt trevlig kväll.

*Myshemma dag med Vovven vilket innefattade prompenader, god middag, skedning i soffan, Bättre sällskap får man leta efter.

*Middag med Malin sen vidare till henne för vin och Wiiee. Efter det till Johan där man möttes upp av ca 15 killar varav ja i alla fall kände Sällberg och Simon.
Vi drack vin och grogg tills klockan var lagom för att möta upp Mikael Fältmarsh och Viktor Bryske för en tur till månen.

* Igår var det renoveringsdag hos oss så efter jobbet kasta ja mig i soffan för att låta timmarna gå innan kvällen och natten kom. Fanns inget här och göra då allt låg hur som helst, syster och milton var hemma hos mamma och jag tog mig inte ens in i köket.

Idag finally kommerjag hem och lägenheten är klar med nya tapeter och målad hall. Nu har vi börjar sätta upp saker på väggarna och lägenheten känns mycket mer hemtrevlig:)
Vi är super nöjda! Skulle haft en systerdag som vanligt på tisdagar med tvätt och fin middag men syster blev inringd på jobb så här sitter jag och ska snart börja med middagen. Nyss bytt handtag på garderoberna och damsugat. Tvätten är i maskin och vi ahr gjort dagens ärenden på biltema, coop och systembolaget! Phoooo.. Jag är tröttis nu!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar