måndag 7 juni 2010

Njutit

Haft en underbar helg.. Lördag tillbringades på udden, först solning med Fia och sen med syster, Emelie, Fredik & Fia till den ljuva musiken Starboys bjöd på.

Kilade dock hem före alla andra då min blåsa ville sitt, kön till bajjamajjan va gigantisk så vägen hem till mig kändes som en bättre ide.

Drack vin och pratade om livet med mina underbara. Lyssnade på musik och bara mådde gott:)
Drog oss vidare till BMB-premiären och avnjöt en kall heineken på terrasen, in igen för att krama på alla goa vänner som ramlade in en & en! Dansade lite men blev snabbt raslös så jag & Fia drog till Hammarö till Micke, Joel, Martin och 2 killar till som ja inte kommer ihåg namnet på. Fick lite grillat och en kall öl som avnjöts på Mickes föräldrars altan. Fia hade tvärtråkigt och ville hem medans vi andra hade super trevligt. Kom dock inte hem förens 5 på morgonen.
Trötter igår kan ja lova. Inne heela dagen trots d fina vädret med behövde röjja här hemma och bara vara för mig själv:)

Idag har man jobbat sina 9 tim som vanligt, sedan hem hämtade mat till Milton som är hos mamma tills imorn. Sen till Bergvik för lite inhandling, hem till mamma som vi köpt en stor fin bukett med liljor och 2 sorters blommor till:)

Syster fixade även hallonpaj med vaniljsås, inget för mig men det blev en kaffe kopp, sololja och njutning i solen & mys med min fina familj! Nu hemma igen, blir att äta kvällsmat sen sängen rätt tidigt.. Imorn ska ja fika med Jonathan sen en systerkväll som vanligt en Tisdag med syster Josefine, Lövbiff och pommes blir det till Finmiddagen!

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar